Simţiţi-vă ca într-o şcoalî de care toţi viseazî. ;)

Saturday, September 25, 2010

La lecţia de biologie bleaghi (n de maturi = 1000000)

Iaca a veni ziua în care orice elev se duce şi bea o bere in cinstea profului/profei de mateşă, adică eu fut capul foarte jăstoca, cum zic ciuvaşii din Indonezia. Sfârşitul săptămânii, te duci la şcoala cu sufletul la rimă (dacă nu ştiţi anecdotu cu Foaie verde barabulă, duceţi-vă în originea proprie, tipa în pulă, da dacă vreţi să-s ştiţi, nia nii pohui), tipa cu sufletul la gură, ca nu cumva să profa ori profu ori shemale-u să te spalească na preamuiu că n-ai făcut domaşca, adică domaşniaea zadania. Pohui că ai sufletul la gură, ori unde vrei tu, profa te spaleşte jăstoca... în pizda pulii lu medvedь te întreabă hui ivo znaet şi damaşcă din şini ştii şi an, da tu în pulă nu ştii şi sî zâşi, şi îi spui profei că mai vrei să repeţi 5 minute, ori că nu ai avut timp acasă să înveţi, ori ştie pula lui medvedь ce naiob îio înşiri îpa ebalu, profa te întreabă toatî gama de întrebări. Tu îi spui clar şi răspicat că nu ştii nici o pulă în limba literară română, în timp ce o trimeţi jăstoca în borta corespunzătoare organului genital feminin, adică în pizdă. Eu de ce vă spun toate acestea, nici eu nu ştiu, cista mie mi s-a întâmplat aşa huinea pahodu la biologie (posibil să nu ţin minte). Caroci o fost aşă bleaghi: fix aşă cum v-am povestit mai sus, numa că o bortelit catalogul în dreptul numelui meu cu un punct cât pătrăţelul cu latura de aproximativ 1 cm, iar eu am trismis-o respectiv acasă (fut capul). Deamu aştept data viitoare la biologie, dar până atunci uraţi-mi zadrotire plăcută. Vă îmbăl pe toate şi vă doresc la totţi peace (no discrimination).
PEACE
Post by kola, hatea pohui...

No comments:

Post a Comment