Simţiţi-vă ca într-o şcoalî de care toţi viseazî. ;)

Monday, October 4, 2010

Mioriţa (the remix)

Iaca... fiind ciuvaşi deja în clasa a 9a, suntem pizdoşi deoarece studiem poezii mai complicate la română... fapt ce ne zaibeşte în adâncul sufletului. Deci o poezie care ne zaibeşte prin complexitatea ei este "Mioriţa". De aceea am hotarât la o lecţie (mas)turbată de limbă română să zamutim un remix... să vedem ce a ieşit:

Pe-o labă de plai,
Pe-un rât de Rai,
Cân colo vin în jios,
Cu cap de panos
Trei turme de şliuşti
De-ţi vine să le-mpuşti.
Unu-i Tadjîk
Unui-i Şaşlîk
Şi-unui futîk,
Iar cel şaşlîk
Cu cel tadjîk
Mări, zamutiră
Un plan de ahuiră:
După dejun
Să-i fute pizdun
La cel futîk,
Că-i mai păros
În faţă şi în dos,
Ş-are coi mai multe
Şi sasoace scurte,
Radaci mai urâţi
Şi ochii borîţi.
Dar acea Nioriţî*
Futută-ntri ţîţî
De trei zile-ncoace
Minet nu mai face
Şi canceaua nu-i mai place
- Nioriţă nahui,
Nahui pidarahui,
De trei zile încoaci
Minet nu-mi mai faci
Iar canceaua n-o mai placi.
Ori eşti ibanitî
Cu chirpici sau c-o bâtă?
- Pidar narcaman,
Din Tadjikistan,
Dî-mi curvili-ncoaci
La negru puloi
Că-i pizda de noi
Şi pulî de voi.
Văi pulă, văi pulă
Îţi cheama ş-o sulă,
Una pizdoasă
Şi arătoasă,
Că după dejun
Un iobar nebun
Ş-cu alt iobar nebun
Vor s-te zapizdească
Ca pi-o pidarazcă,
Şel tadjîk şi cu şel şaşlîk.
- De eşti blatnaia
Ca pizda lu Raia,
Şi de-ar fi s-o belesc
Sau să le-o sasesc
Să-i spui lu Tadjîk
Ş lu şel Şaşlîk
Ca s-mă cârnăţască
În căldare s-mă vaflească.
Căldarea-n beşi s-o pună
Şi s-o vaflească Lună.
La tiureagă să îi baji
Cu muşii în tocmaji.
Coişor de os
Arată pizdos
Coişor de soc
Borăşte cu foc.
Vântul când a huierni
Frunza pula mi-a draci
Şi coile s-or strânge
Cu părul plin de sânge.
Iar acel minet
Să rămână secret.
Să le spui cisteak
Că eu vreu sî mă cac
Peste-o şliuhă păroasă
Din Jopă scoasă;
Că pe hata mea
A chicat o huinea.
Soarele şi Luna
Ni-o futut una,
Braz şi păltinaşi
M-or fute-ntre craci.

*Nioriţa = Mioriţa
THE END
Posted by Kola in colaboration with a "şmatoc" de clasa a 9a "I"
PEACE

1 comment: